torsdag 14 juli 2011

Liiiiiite dagen efter är vi allt..

Huff, det är jobbigt att födelsedagsfesta! Vi var på abbemissan Immas 13-årskalas i natt. Attans Kattans vad kul det var! Och vad mycket gottisar det bjöds på! Och vem kunde tro att Imma var en så dansant dam!? Kajsa lärde sig en hel del, bara genom att titta på proffset! 

Nu gäller det att sova ikapp, för i morgon kväll är det dags för Kajsas 3-årsfest! Vi har hela berget för oss själva, torsktårtan ha lillie lovat att ha klar (och den är jamarstor). Det blir stickisar, dentisar och vipsgrädde för alla som vill ha det. Och en massa annat också! Hoppas att alla orkar ta sig upp till bergstoppen! 
Nosgos och allt det bästaste som finns!

Photobucket

9 kommentarer:

  1. Känner mig ungefär lika trött som er idag efter partyt hos Imma igår kväll/natt !!!
    Vilket PARTYY PARTYY det var :)
    Hoppas jag hinner vila upp mig så att jag är pigg och utvilad till Kajsas 3-års party imorgon !!!

    SvaraRadera
  2. Ja, lite jamartrött blir man allt och sen med mattes lek kvällar nu också så är det extra jobbigt om man ska hålla igång hela natten. Men vi missar såklart aldrig en av våra vänners fester.

    SvaraRadera
  3. Att få komma upp på en bergstopp...wow jamar jag! Här finns inte en kulle ens en gång. Det högsta som finns är tången som skyfflas upp i högar längs stranden. Så gissa om jag ser fram emot att få KLÄTTRA! Några stickisar sedan...bäst jag börjar tassa åt ert håll redan nu!

    SvaraRadera
  4. Ser hur slut ni är. Ni tog ut er ordentligt såg jag, aldrig sett någon dansa som ni. :)

    Vi kommer i morgon givetvis. Skall bli kul. Så mycket festande det varit den sista månaden.

    Nosgos

    SvaraRadera
  5. Vi låser in matte och snabeldraken i samma skåp, sover ut ordentligt och kommer upp på berget i samlad tropp i morgon!

    Kul att ni tyckte om min fest!

    Tass från Imma, abbemissa.

    SvaraRadera
  6. Vi har vilat heeela dagen för att orka med en fest till.
    Klart att vi kommer på din fest också *blink*

    =^.^=

    Nosgos

    SvaraRadera
  7. Ojoj, ni har festat om, ser jag. Men det är priset man får betala och det gör man ju gärna. Det finns inget som parties.
    Jag kanske tittar in på Kajsas födelsedag. Det skulle vara roligt att gå på kalas.

    SvaraRadera
  8. Kors i krusmyntan, här i kattbloggvärlden är det fest nästan varje natt! Vi putsar pälsen och tvinnar mustascherna i förberedelse, för Kajsa ska givetvis firas som det anstår en Drottning. Kurr och burr.

    SvaraRadera
  9. Ni är alla kissekattligt välkomna! Människo-, skällis-, mås- och skatfri fest. Massor av gottisar - både köpta gottisar och gottisar att fånga. Fiskdamm, tårta, vipsgrädde och kron, tonfisk, stickisar och gottepåsar med lite nattamat. Tjoohooo!!! Vad vi längtar tills ikväll. Snacka om fredagsmys! :-))
    nosgos å allt det bästaste
    maurice & kajsa

    SvaraRadera