söndag 3 april 2011

Förestående datordöd

Jo, nog är det så alltid. Min dator håller på att döden dö. Den dör lite titt som tätt, för att vakna till liv igen. Jag hoppas och tror att det bara är en tillfällig förtjylning förschylning  försylning förkjylning snuva, men lillie påstår att det är processorn som håller på att krascha. Suck. Om vi försvinner några dagar, så vet ni i alla fall varför!

Håll klorna för att det INTE är processorn, utan att lillie kan laga min dator.
Vill ha min dator kvar... *sniff

Nosburr, kurr, gottisar å sånt
Maurice



11 kommentarer:

  1. Fyjam, vad det är trist när datorerna krånglar. :( Vi hoppas att det fixar sig. *håller klorna* Det tar ju faktiskt ett tag innan man har legat in en dator ordentligt. Sedan är det dyrt med reparation eller ny. Det köper man hellre tonfisk för. Kurr och burr.

    SvaraRadera
  2. Hoppas verkligen att den håller, snuva är inget bra. Vi håller tassarna här med. Tröstbuff

    SvaraRadera
  3. alla fyra djuren i denna flock håller klorna!!!!

    SvaraRadera
  4. NÄÄÄÄ ingen datorkrash hos er och Lillie :(
    Här håller vi alla tassar och fingrar i kors på att datorn tillfrisknar !!!

    SvaraRadera
  5. jag ska hålla både morrhår och klor

    SvaraRadera
  6. AJAJ, inte datordöd! Det får inte hända!
    Jag håller klorna och svansen också!!
    Queen Shiva

    SvaraRadera
  7. Vid alla katters Skapare - det får inte ske! Vi katter klarar inte när våra hussar och mattar får nervsammanbrott. Och den risken är jamarstor när datorn inte tassar som den ska.
    Håller tassar, svans, klor - mjau allt som går att hålla! Matte med!
    Tassklappar

    SvaraRadera
  8. Usch matte var ju med om något liknande häromdagen! Allt bara försvann och datorn blev helkläpp. TUR NOG kunde husse fixa och trixa lite. :) Men jag säger det, den där tomburkarna ska man inte lita på!

    Hoppas att allt är bra med er!

    SvaraRadera
  9. Åh hoppas hoppas hoppas att ni snart är tillbaka igen.

    Miss you! Maurice - håll INTE truten tack. ;)

    Nosgos

    SvaraRadera
  10. Rackarns dator! Vi misstänker att h*n fick en hel influensa (inte bara snuva). :( Vi saknar er, och hoppas att ni snart är tillbaka igen. Kurr och burr.

    SvaraRadera
  11. Skuttade in här och måste lämna ett tassavtryck! Jättemysig blogg!!

    SvaraRadera